THE HEART NOTE — бренд свідомих доглядових рішень для всіх, хто любить себе, заснований у 2024 році. Справжність і вірність власній сутності — основні принципи, на яких базується філософія бренду.

Доросла любов до себе — це глибокий, комплексний підхід, що включає турботу, дисципліну, відповідальність за свої дії та щоденні рішення — від догляду до вибору стилю життя.Ми прагнемо виходити за межі звичного сприйняття любові до себе, заохочуючи людей до глибшого самопізнання і прийняття своєї сутності. Саме тому ми створюємо рішення, які підтримують вас на шляху до себе.

Унісекс-догляд, що підходить для будь-якого типу шкіри та легко інтегрується у різні стилі життя.
Аромати доглядових рішень створені у співпраці з професійним парфумером і дарують унікальний досвід кожного дня.
Бренд свідомих доглядових рішень. Self-core. Self-care.
Формули засобів розроблені на основі дерматологічних досліджень і містять активні компоненти для максимальної ефективності. Інгредієнти постачають перевірені компанії: BASF, SEPPIC, Hallstar, Ashland та інші.
Кожне рішення має унікальну тару та брендоване паковання. Усі деталі ретельно продумані з урахуванням естетики та функціональності. Поєднання лаконічного дизайну й ергономічності робить догляд не лише результативним, а й приємним.