Повернення та обмін
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ
7.1. Покупець підтверджує, що ознайомлений з положеннями Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року, зокрема, щодо неможливості повернення та обміну парфюмерно-косметичних виробів Продавця належної якості.
7.2. Повернення та обмін парфюмерно-косметичних виробів Продавця неналежної якості врегульовано цим розділом Оферти.
7.3. Продавець не надає будь-яких гарантій на Товар.
7.4. У разі отримання Товару неналежної якості, Покупець має право звернутись до Продавця за електронною поштою, вказаною в Оферті, для оформлення Заяви на повернення або обмін товару (далі – «Заява»). Оформлення Заяви здійснюється шляхом відправки Покупцю шаблону Заяви для його заповнення останнім та повернення оформленої Заяви Продавцю.
7.5. Покупець зобов’язаний додати до Заяви документ (-и), оформлені на виконання вимог, передбачених п. 6.6 Оферти.
7.6. Продавець здійснює розгляд Заяви протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту її отримання від Покупця.
7.7. У разі отримання Товару неналежної якості та за умови оформлення Заяви, Покупець має право:
- на заміну Товару неналежної якості на аналогічний Товар належної якості; або
- на повернення Товару неналежної якості та повернення коштів; або
- на пропорційне зменшення вартості Товару, за погодженням Сторін; або
- інші права, передбачені законодавством України.
У разі неможливості заміни Товару неналежної якості на аналогічний Товар належної якості, Продавець має право відмовити у задоволенні такої вимоги Покупця. Натомість, Продавець зобов’язаний задовільнити іншу з вимог, передбачених цим пунктом.
7.8. Повернення Товару неналежної якості здійснюється тим же способом, яким відбувалась доставка Товару, а у разі неможливості повернення Товару тим же способом – в інший спосіб, за погодженням Сторін. Витрати, пов’язані з повернення Товару, покладаються на Продавця.
7.9. Задоволення вимог Покупця, передбачених п. 7.7 Оферти, здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів.
7.10. Продавець має право відмовити Покупцю у задоволенні вимог, передбачених п. 7.7 Оферти, у разі:
- неправильного оформлення Заяви та/або ненадання Продавцю документу (-ів), складених на виконання вимог, передбачених п. 6.6 Оферти; або
- повернення інакшого виробу, аніж той, що було отримано Покупцем; або
- повернення Товару Службою доставки на умовах післяплати за отриманий Товар.